Polokošile s logem



Znáš ten skvělý pocit, kdy si oblékneš něco, v čem se cítíš vážně pohodlně, ale zároveň to nevypadá, jako bys právě vylezl z posilovny? Přesně tohle umí reklamní polokošile. Není to žádné tričko z promo stánku, co po dvou praních připomíná hadr. Dnešní polokošile dokážou být stylové, kvalitní a hlavně nositelné. A to, i když na nich máš logo. Kvalitní reklamní polokošile si můžete objednat třeba u skvělé firmy – promotextile.cz. V této firmě totiž pracují opravdoví profíci, kteří vědí a rozumí svému oboru. Objednávku vám rychle a hlavně kvalitně vyřídí, takže se nemusíte strachovat o dodržení termínu.

Tričko

Polokošile navíc mají něco do sebe! Mají v sobě jak takovou eleganci, tak trochu i sportovní šmrnc. Tato kombinace je prostě dokonalá a dovolím si říct, že sluší prostě každému. Můžete ji nosit ven, ale i do práce. Zajímavá kombinace že ano? Je to také samozřejmě o vkusu a také o tom, s čím můžete tuto polokošili zkombinovat. Proto jsou reklamní polokošile prostě sázkou na jistotu pro vaši firmu, pro vaše logo či pro vaši značku. A pokud je vaše logo stylové, no tak máte vyhráno, a vaši polokošili budou chtít nosit prostě všichni a pořád!

polokošile

Ať už jsi firma, co chce obléct tým na firemní akci, barista ve stylové kavárně, parta kámošů, co jede na festival, nebo jen někdo, kdo chce mít oblečení se svým vlastním nápadem – polokošile je božííííí. Nepůsobí paradoxně jako “firemní unifikace”. Naopak. Když má správnou barvu, sedne na tělo a je z příjemného materiálu, můžeš ji nosit klidně právě i mimo práci. A právě tam reklama funguje nejvíc. Je fajn mít pocit, že nosíš něco, co dává smysl. Ne jen hadr s nápisem. Ale něco, co je pohodlný, reprezentativní a možná i trochu osobní. Třeba že si řekneš: „Jo, tohle tričko jsme si nechali udělat na náš první ročník běhu.“ Nebo: „Tuhle polokošili jsme měli, když jsme otvírali kavárnu.“ Jsou to drobnosti, ale dávají věcem příběh.

2/5 - (1 vote)